Snaart semester!

Nu kanske man ska ta och skriva lite här igen... ;-)

Sitter just nu på jobbet, men vi har det väldigt lugnt här.  Har lite handläggning om dagarna, och ibland lite samtal :-)
Igår fick jag besök av Camilla och hennes söta Bosse (vovven). Fikade lite, och pratade om mina framtidsplaner. Senare mot kvällen så gick jag & Jossa ner på stan på Sommarkväll och kollade på Basshunter.
Ååh, vad han är snygg!! Mmmmm * Hade jäkligt kul iallafall! Träffade en del folk och gick sedan hemåt vid elva, och här sitter jag nu!

Idag efter jobbet ska jag träffa Carolie, ska även springa ner på Din Sko och hoppas att skorna är kvar som jag såg på rean idag på lunchen! Hoppas hoppas.

Sen är det bara en dag kvar, sen en veckas semester! Efterläääängtat :-)


Kommentarer



Namn :
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg

Kommentar:

Trackback