Sommarkväll

Hejhopp!
Jobb som vanligt idag till 16, sen begav jag mig återigen hem till Pappa. Men min sötnos dök inte upp :( Varit borta i 3 dagar nu. Inte likt honom. Skulle egentligen fått hem honom i måndags, men icke. Han lever väl livet nu han ;) Får se om jag har bättre lycka imorgon..

Sedan åkte jag ner med Mamma och Anders ner på stan igen, mötte upp Jennifer. Så gick sedan jag, jennifer & maria och kika lite på stan. Men det var rätt kasst. Men vi hade så trevligt ändå vi! :) Åkte och handlade hem lite, och nu är jag hemma. Ska strax hoppa i säng, en ny jobbdag imorgon :) Men sen ska jag träffa Carolie :)

Ge mig helg, och ge mig 30 juli. NU! :) Vill ha semester & vill ut och resa! Men snart så... inte långt kvar nu inte!
Pussheeeeej.

HAHA! :D ..vilken kväll det där var!

Kommentarer



Namn :
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg

Kommentar:

Trackback