Ännu närmare helg!

Hallådär!
Ännu en härlig dag med min carolie! Jobbade först somsagt, och gick ganska fort. Var även till tandläkaren idag, fy då.. sån tandläkar skräck som jag har! Men det gick bra :) Fick belöna mig med en tacolunch med Anna sen :) Så det var himlans trevligt!

Efter jobbet iallafall, så shoppade jag och carolie. Skulle bara bli en kort sväng, men vi fastnade i alla affärer såklart. haha! :) Fick med mig hem två par skor, klänning och en bikini :) så jag är helnöjd! Vid sjutiden traska vi hem till mig och kollade på tsatsiki :D hihi! Man bara måste älska barnfilmer ibland ;)
Senare mot kvällen kom Becka hit, så snacka vi lite strunt och förberedelser också såklart, över ett glas vin. :) så himla skönt att sitta ute nu, härliga sommarkväll!
Har knappt hunnit fattat riktigt att det är sommar, är ju instängd på kontoret hela dagarna, haha :D Men himlans härligt är det!
Imorgon blir det party i ockelbo, så det blir riktigt skoj :D Får se om jag stannar kvar hela helgen, snackas om att det blir fest där hela helgen :) Men får se om jag åker in till Gävle igen, det får visa sig helt enkelt :)

Men nu börjar klockan bli för mycket, sov alldeles för lite inatt, så nu är det dags att ställa klockan och försöka sova några timmar extra inatt :) Natti!
En väldigt gammal bild på mig & carolie. Men vilka minnen ♥

Kommentarer



Namn :
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg

Kommentar:

Trackback