Don't dream your life, Live your dream

Man blir helt slut av den här värmen. Har inte riktigt hunnit vant sig än. Men sköönt äre ju förståss!
Idag efter jobbet så har jag umgåtts med Carro. Vi hamnade på mingel idag för lite mat :) himla gott! Sedan har vi suttit ute hos mig och solat bara :) väldigt skön dag! Men nu känner jag mig helt utslagen, ska nog slå på en film och sen sova. Börjar ju 6.45 imorgon bitti. GÄSP!
Men blir ju en tidig dag, så då hinner jag med mer imorgon i solen :) de gillas! Blir lite shopping snabbt, och mys i boulongern ser det ut som!

Har totalt tappat bort min kamera har jag nu kommit på. Har kollat hos kompisar, hos pappa och överallt har jag vänt upp och ner på saker. Vet ju när jag sist hade den, så eftersom den inte ligger i väskan kan vi hoppas att den ligger kvar på festen där vi var. Om jag skulle ha tur. Vill ju ha den nu i sommar :) Jaja, har nog inte så mycket mer att säga.

" Don't dream your life, Live your dream "
Den texten som jag har på väggen, har fått mig att tänka till lite. Nu jävlar ska jag göra det jag alltid drömt om. Ska ta tag i det här nu, annars kommer jag ångra mig när jag är 60 bast ungefär. Så nu ska det planeras och utföras!


Kommentarer



Namn :
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg

Kommentar:

Trackback