Midsommar helgen

haft en underbart bra ledighet över midsommar :)
Det började med lite planering på torsdagskvällen med Beckis. Kommer bli himla bra det här! Sedan på fredagen, var det ju midsommar. Vi var ute i manges stuga med lite vänner. Vi hade sill lunch, fem-kamp i form av massa roliga lekar. Nattbad, dans och mycket skratt ;) Hade en väldigt rolig och lyckad midsommar! Tack alla inblandade :)
På lördagen så träffade jag carolie en sväng, för att snacka lite skit ;) Sedan åkte jag hem till Mamma, där familjen och diva + tom var :) Vi spelade lite spel, och kollade på film :) jätte mys!
Idag så har jag & syster varit i Valbo och köpt lite fint till lägenheten, och kikat en massor. Sedan åkte vi hem och har pyntat sedan dess. Mamma & Anders kom också förbi och hjälpte till med det vi inte klarade av själva. Taack allihopa. ♥ Blir bara bättre och bättre det här :) trivs så himla bra!
Men nu börjar ju jobb igen (imorgon bitti) känns inte jätte uppiggande, när man som mest vill ha semester. Men nu längtar jag redan till nästa helg. Kommer bli så jäkla kul!! :) Men innan dess ska jag hinna med lite annat. Imorgon efter jobbet, så ska jag hem till en kompis nya lägenhet och kolla hur den ser ut & umgås :) blir trevligt! Sedan väntas det även lite andra roligheter i veckan också. Så det ser så bra ut ändå :)
Bokat resa till Mallorca nu också, så kommer bli så härligt!! :D 30 juli åker vi! Yeeey :-)
Nu är det "Att göra en pudel" haha... så nu ska jag kika vidare :) hejs!

Kommentarer



Namn :
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg

Kommentar:

Trackback