Min lägenhet!

Heeeeeeej!
Vilken bra dag det har varit. Jobbat som vanligt. Men vad roligt vi har haft! Mina älskade arbetskompisar :) Tror jag skrattat för flera liv idag :'D haha! Sen träffade jag stoppljuset (haha sorry, älskade! :D) vi åkte hem. åt lite och mötte sedan upp jonas & helene. Kollade på lägenheten! Och jag älskar den!! :D (förutom tapeterna!!) Men nu är lägenheten min! Så himla bra bra bra. Äntligen! Så nu ska det bara målas om i köket & hallen, sedan så flyttar jag in!
Efter rundturen i lägenheten, trädgården o källaren. hälsade jag på mina nyfunna grannar! :) Så himla trevliga! Så det blir perfekt det här! I'm so happy!! :D
Nu längtar jag bara tills imorgon. Faaast... är sjukt nervös också, över en annan sak! Jisses :o aaandas. Hoppas jag överlever det här! ;) Men jaja, lär nog sova nu. Puss & kraaaaam!

Kommentarer



Namn :
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg

Kommentar:

Trackback