Lägenhet ! :)

Hejhopp!

Idag har jag jobbat mellan 9 - 17.40 typ... sjukt seg har jag varit! ;/ Tror jag börjar bli sjuk, går runt och fryser hela dagarna och är trött.. har kanske ingen energi kvar bara? :p
Iallafall, sen träffade jag carolie en kortsväng för en fika, min sötnos! Ikväll blir det inte mycket, men måste renskriva uppsatsen, så det är väl vad jag ska roa mig med.
Igår var jag och kikade på en lägenhet, jag är helt kär i den! Hur fin som helst :) Perfekt läge, planlösning, färger osv osv.. hur bra som helst! Dock lite för dyr kommer den nog bli :/ Så får se hur jag gör, men ska till banken och höra mig för lite iallafall :) Annars så har nu jonas fixat en lägenhet till mig, så himla snällt ! :D Han äger några flerfamiljshus i stan där han hyr ut en etta, som blir ledig på måndag !! :) Så jag får den om jag vill ha den. Så ska kika på den nästa vecka, så får vi se :) Kan inte bestämma mig om jag ska hyra eller köpa? hmm..

Aja, det löser sig. Men känns som jag flyttar snart iallafall :D skulle vara helt underbart ju! Allt känns himla bra nu, fast egentligen ska jag inte skriva det här, då är väl det genast någonting som blir skit! haha.

God bless the broken road, that led me straight to you..


Kommentarer



Namn :
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg

Kommentar:

Trackback