I'm on my way!

Gud vad jag är trött i skallen just nu. Har suttit med handläggning hela dagen idag i princip, i 8 timmar! Sista timmen tror jag inte hjärnan fungerade riktigt som den skulle längre... haha. Men det gick ju bra ändå!
Efter jobbet åkte jag hem till Mamma o co. och umgicks med dom :) trevlans! Kom hem för någon timme sedan, och ska gå och lägga mig nu.

Nu, har jag iallafall bestämt mg, till 100 % säkert nu. Det blir av! Jag vet plats, ungefärlig tid, pengar och personer. Kommer bli så sjukt bra det här! Börjar redan längta! :) Men har en hel del att stå i innan, blir en del möten och beslut. Men sedan så, tänker inte skriva ut det här nu utifall det läses av fel ögon. Men återkommer när det är helt beslutat ;)

Men, Jag är på G nu! ;)


Imorgon är det jobb igen, såklart. Men ganska skönt ändå. Är ju rätt lugnt ändå somsagt :) På kvällen är det sommarkväll nere på stan, så jag, jennifer & hennes kusin ska ner på stan iallafall. Får se vart kvällen tar oss :) Ne, nu ska jag betala lite räkningar till Pappa, och sedan blir det läggdags!

Natti.

Kommentarer



Namn :
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg

Kommentar:

Trackback