Göteborg ♥

Hemma återigen!
Varit i göteborg sedan i tisdags, och vilka underbara dagar jag haft! Detta behövdes verkligen. Ville verkligen inte åka hem! Självklart är det skönt o träffa alla mina tjejor igen. Men jag trivs så himla bra där!

Vi har firat theo som tog studenten igår, GRATTIS!! :) Han har blivit så stor min lille kusin! (Ja, han är fortfarande liten för mig :D) Det vart fest hemma hos dom, och det var supertrevligt :) Sedan har det varit skolavslutning för Stella som jag var på idag. Hon spelade piano på avslutningen, så himla stolt man kände sig då!! :) Min lilla flicka! Så himla duktig. Sedan åkte vi ner på stan och shoppade lite :) (eller ganska mycket kanske) Stella fick även några fina örhängen av mig i avslutningspresent :) Sedan så har det ju varit och umgåtts med alla där nere. Himlans trevligt!
Tänkte att jag skulle ha hunnit med Liseberg också, men fanns inte riktigt någon tid till det :p Får vi ta nästa gång.

Hemma nu iallafall, och semestern är slut idag. Eller ja, jobbar ju imorgon sen är det ju helg.. så det är rätt så nice ändå ;) I helgen blir det firande av Mamma som fyllde år förra helgen, Grattis världens bästa! ♥
Sedan blir det även utgång med tjejerna :) Så ser mig helg ut än så länge.. men det blir himla bra :)


Nu ska jag forska vidare på mina planer till hösten, berättar mer om det senare..
Puss&kram!

Kommentarer



Namn :
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg

Kommentar:

Trackback