Mitt liv är mitt

Hallådär igen! :)
Nu är helgen över, och det är sen måndagskväll. Haft en riktigt rolig helg! Men idag var jag helt slut, så jag somnade direkt när jag kom hem vid halv fem tiden, och vaknade vid nio tiden! Inte sådär supersmart kanske, för nu kan jag inte sova istället..

Men i helgen iallafall, så har jag ju varit i Ockelbo. Haft det himla bra! Det har varit fest hos Diva & Tom, dagen efter fest hos Toms föräldrar, det har varit en sväng på marknaden, öltält, krockbilarna och massa härligt sällskap! Haft det himla roligt, och träffat en massor av nytt folk och såklart "gammalt" folk man inte sett på ett tag :) En rikitgt härlig helg helt enkelt... :)

Kom hem i söndags vid två tiden, lite halvt bakis fortfarande, men det gick över. Sedan kom carolie hit, och vi hade myskväll! Med massor av filmer, pizza & godis! haha :) riktigt onyttiga var vi, men det får man vara ibland också! ;) Hon sov även här min gullgumma. Så vi hade de väldigt trevligt :)

Hur kan du vara så blind att du missar 
Att du förlorat mig 

Mitt liv är mitt 
Jag ska gå min egen väg 
Inte leva någon annans dröm 
Snälla lämna mig ifred 
Dina tårar sprids som ringar på vattnet 
Men måste jag säga det du redan vet 
Att mitt liv är mitt

Kommentarer



Namn :
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg

Kommentar:

Trackback