Sovmorgon?..

Skulle börjat jobba idag 06:45, vaknade av att Axel ringde och väckte mig 09:00 och var på jobbet, 10:15, skiiiit bra fanny! Jajamen.... lagomt dålig morgon. Hade tydligen glömt ställa klockan, inte nå vidare smart kanske? Men dom bara skrattade på jobbet, bra att dom har humor iallafall ;-) hehe..

Jaja, sen har min dag blivit bra iallafall :) Inget mer tok (än så länge..) ska iallafall gå och sola en stund efter jobbet, sen ska jag hem till min sötnos, som har lagat mat åt mig :-) hon är så söt såå! ♥

Längtar tills helgen nu så in i h-vete!!!! :D :D :D snart är jag skild från pappsen, och har mitt alldeles lilla egna ;) Blir perfekt nu till sommaren också, massa grillning ska vi ha i min fina trädgård! :D wiiiie! På söndag sover jag nog där iallafall :) så himla bra!

Kramis!


Kommentarer



Namn :
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg

Kommentar:

Trackback